about1
about-us_section_01_1

Καλώς Ήρθατεστο σχολείο μας

Σε ένα χώρο 400τμ, λίγο έξω από το κέντρο της Πάτρας με απέραντη θέα στη θάλασσα, στεγάζεται το πιο όμορφο “παιχνιδοσχολείο”. Φτιαγμένο με πολύ μεράκι από γονείς , βασισμένο στις ανάγκες  των γονέων αλλά και των παιδιών.

Υπάρχει πληθώρα δραστηριοτήτων (αισθητηριακό παιχνίδι (messy play) , παιχνιδοομάδα Αγγλικών, αθλητικές δραστηριότητες, μουσικές δραστηριότητες, θέατρο, μαγειρική κ.α.) για  βρέφη από 2 μηνών έως παιδιά 6 ετών (πριν την εγγραφή τους στο Δημοτικό σχολείο) σε πρωινή και απογευματινή βάρδια.

Στο ημερήσιο πρόγραμμα του Παιδικού Σταθμού αλλά και του  Ιδ. Νηπιαγωγείου μας, εφαρμόζουμε καινοτόμα  εκπαιδευτικά προγράμματα για την δομημένη αλλά και ελεύθερη απασχόληση των παιδιών. Επίσης, εφαρμόζεται  το « ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ» το οποίο απευθύνεται σε παιδιά από 2,5 ετών-6 ετών. Ανάλογα με τις δραστηριότητες κάθε ημέρας, τα παιδιά χωρίζονται σε μικρές ομαδούλες 7-8 παιδιών  και κινούνται σε διαφορετικές  αίθουσες (πχ στο ξύλινο σπιτάκι, στην αίθουσα θέατρο κτ)λ και δραστηριοποιούνται εκεί.

about2
about-us_section_01_1
about3
about-us_section_01_1

Αυτό βοηθά τις δασκάλες να δουλεύουν με διαφορετικά εργαλεία και υλικά  κάθε φορά αλλά και στα παιδιά δίνεται η δυνατότητα να απασχοληθούν σε διαφορετικό περιβάλλον με διαφορετικά υλικά . Η κάθε δραστηριότητα γίνεται με εξειδικευμένους παιδαγωγούς (π.χ. Νηπιαγωγούς, Μουσικούς, Θεατρολόγους , Γυμναστές καθ. Αγγλικών  κτλ.)

Το ημερήσιο πρόγραμμα του σταθμού είναι κυκλικό, ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ απευθύνεται σε παιδιά από 2,5 ετών-5.5. Τα παιδιά είναι χωρισμένα σε τμήματα ανάλογα με την ηλικία τους. Οι καθημερινές δραστηριότητες έχουν στόχο την παιδαγωγική απασχόληση των παιδιών μέσα από το παιχνίδι . Η κάθε δραστηριότητα γίνεται με εξειδικευμένους παιδαγωγούς (π.χ. στην μουσική, ζωγραφική, θεατρικό παιχνίδι κτλ.)

ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Η βιωματική μέθοδος και εκπαίδευση παίζει κύριο ρόλο στον σταθμό μας και έχει στόχο να φέρει τους  μικρούς μας μαθητές σε άμεση επαφή με το αντικείμενο μάθησης, μέσα από την έρευνα (project), την παρατήρηση (observation) αλλά και μέσα από πολλές διασκεδαστικές  διαθεματικές και εξειδικευμένες δραστηριότητες όπως μερικές από τις παρακάτω:

  • τα παιχνίδια
  • την χρήση της “παιχνιδοποίησης”
  • την αφήγηση ιστοριών
  • τα παιχνίδια ρόλων
  • το τραγούδι
  • την δραματοποίηση
  • και τις Εικαστικές δημιουργίες
about4
about-us_section_01_1
about5
about-us_section_01_1

Επιπλέον, οι μικροί μας φίλοι,  μαθαίνουν να δουλεύουν σε ομάδες, να συνεργάζονται, να αναπτύσσουν κριτική σκέψη  να επικοινωνούν
Οι δεξιότητες που διδάσκονται, αναπτύσσονται και αποκτώνται μέσα από την βιωματική μάθηση είναι δεξιότητες που επεκτείνονται πολύ πέρα από το στενό περιβάλλον και όρια της τάξης .

Τελικός στόχος είναι να δείξουμε στους λιλιπούτιους  μαθητές μας πως να μαθαίνουν (learn to learn) και πως να σκέφτονται (how to think) αντί του “παραδοσιακού” τι να σκέφτονται. Οι διαδικασίες και οι μέθοδοι που χρησιμοποιούνται στην βιωματική μάθηση συμβάλλουν στην κατανόηση του εαυτού μας (Καμαρινού,1998), αλλά και την ανάπτυξη της προσωπικότητας συνολικά.

cloud_2