Δράσεις συνεργασίας & εμπιστοσύνης μεταξύ μαθητών

Το σχολείο για τα παιδιά είναι διασκέδαση, είναι μάθηση, είναι παιχνίδι και όταν όλα αυτά συνδυάζονται τα παιδιά μεγαλουργούν. Στην περίπτωση μας συνεργάζονται, αλληλοεπιδρούν, γελούν και αναπτύσσουν δεσμούς αβίαστα μέσα από το παιχνίδι και την ομαδικότητα.

  • Σχέδιο δράσης: Διαμόρφωση κλίματος αλληλοσεβασμού, εμπιστοσύνης και σεβασμού
    της προσωπικότητας των συμμαθητών μας_Εγώ & συ μαζί
  • Γνωριμία με τα παιχνίδια Τσίρκου “Circus Camino”
  • Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής
  • Αισθητηριακό απόγευμα με θέμα το “Φθινόπωρο”
  • Ζωγραφιά κοινής αποδοχής από βιβλία της δανειστικής βιβλιοθήκης
  • Η ιστοριογραμμή της ζωής μου
  • Τα παιχνίδια Τσίρκου ήταν για τους μαθητές μία πολύ καλή ευκαιρία για να συνεργαστούν μεταξύ τους για την περάτωση των ασκήσεων, να διασκεδάσουν, να περιμένουν τη σειρά τους και να αποκτήσουν περισσότερη υπομονή περιορίζοντας το Εγώ.
  • Το αυτοσχέδιο πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής βοήθησε τα παιδιά να μοιραστούν τα οχήματά τους και να ακολουθήσουν κανόνες κάνοντας ποδήλατο, παρέμεναν ο ένας πίσω από τον άλλον και έδιναν προτεραιότητα σε πεζούς.
  • Το αισθητηριακό απόγευμα με θέμα το Φθινόπωρο διεξήχθη σε απογευματινή ώρα με τα παιδιά να έρχονται στο σχολείο και να «μπλέκονται» με φύλλα, χρώματα, αλεύρι και σπόρους περιμένοντας τη σειρά τους, παραχωρώντας την προτεραιότητα και παίζοντας σε ομάδες.
  • Η αγαπημένη δανειστική βιβλιοθήκη είναι μέλος της καθημερινότητας και τα παιδιά χωρισμένα σε ολιγομελείς ομάδες διάλεξαν ένα βιβλίο που είχαν διαβάσει όλα τα μέλη και συνεργατικά χωρίζοντας ρόλους και αρμοδιότητες έπρεπε να φτιάξουν μία ζωγραφιά κοινής αποδοχής
  • Η ιστοριογραμμή της ζωής μου, μια δραστηριότητα αυτοπαρουσίασης και γνωριμίας με τους φίλους μας. Κάθε παιδί σε ένα ταμπλό έπρεπε να κολλήσει 5-6 φωτογραφίες, από το έτος γέννησης μέχρι και το σήμερα. Η δράση απαιτούσε και συνεργασία μαθητή-γονέα δίνοντας την ευκαιρία να περάσουν μαζί ποιοτικό χρόνο σχεδιάζοντας την ιστοριογραμμή και στολίζοντάς την με υλικά όπως χαρτόνια, αυτοκόλληλα, πομ – πομ κλπ..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *